28 Şubat 2010 Pazar

Mucize Formüller



Aslında bu kitabı yazmayı taaa Yonca'nın evinde toplanıp ruh terapisi (cilt bakımı) yaptığımız akşam istemiştim ama bir türlü fırsat olmamıştı. Şubat ayında, bir çok kez bu kitaba öyle veya böyle bakma gereği duyduğumdan Şubat kitabımın bu kitap olması gerektiğine karar verdim. Bana kozmetik dünyasının sadece makyaj ürünlerinden ibaret olmadığını öğreten sevgili Ayşe, beni Suna Dumankaya ile de tanıştırdı. Hatta 'Mucize Formüller' kitabı da onun bana hediyesidir, sağolsun. Sonra Suna Dumankaya'nın Caddebostan'daki mağazasını keşfettim.(Adres : Bağdat Caddesi, Dirlik Apt. No:281 D:11 Caddebostan - İstanbul) Yolunuz düşerse, hatta düşmese bile fırsat yaratıp bir şekilde gelin derim Suna hanım'ın mağazasına, kandırmaca yok, sizi sıkıştıran bunaltan satış elemanları yok sade ama şık bir mağaza. Suna Dumankaya'nın macerası aslında 110 yaşına kadar yaşayan anneannesi Fatma Öktem ile başlıyor. Anneannesi Fatma Öktem, Van'da doğanın gücünü insanlara ulaştırmakta ün yapmış bir sağlık eri, ilaçların olmadığı zamanda doğanın gücü olan otlar, yağlar ve özler ile insanları iyişeltiren bir doğa bilimcisi, bilge bir kadındı. Öldüğünde bu manevi mirasını torunu Suna Dumankaya'ya bırakmış. Suna Dumankaya'da anneannesinden kalan bu mirası yüklenip bilgilerini ileriye götürmek üzere bir çok ülkeden uzmanlık belgesi alıyor ve Türkiye'nin bitkisel ürünlerle cit bakımı yapan ilk güzellik uzmanı olarak konumlanıyor. Ve bilgilerini paylaşmaya karar verdiğinde ulusal ve yerel TV ve radyo programlarına konuk olmaya başlıyor. Daha sonra çalışmalarını Yeditepe Üniversitesi'nde bilimsel bir ortamda geliştirip formülleri Üniversite'nin laboratuvarlarında ürüne dönüştürülüyor ve gerisi geliyor ... ulusal alanda başarılar, ödüller, kitaplar vs. İşte bu kitaplardan biri elimdeki kitap; Bitkibilimi ve Güzellik Uzmanı SUNA DUMANKAYA - Evinizde Kendi Kendinize Uygulayabileceğiniz Ekonomik Pratik MUCİZE FORMÜLLER.


Bu akşam yatağa girmeden deneyeceğim şu formülü yarın akşam da belki siz denemek istersiniz diye yazıyorum.
Maske / Kırışıklıklar İçin - I -
Malzeme :

* 1 adet bepanten plus
* 1 adet Evigen ampul
* 17 damla kayısı yağı
* 17 damla havuç yağı

Uygulama :

Malzemeler bir kase içersinde karıştırılır. Günde 2 kez (sabah ve akşam) cilde sürülerek uygulanır. Cildi nemlendirir, kırışıklıkların oluşmasını geciktirir, var olan kırışıklıkların gerginleşmesini sağlar.

Meraklısına duyurulur !...

Antiaging Aycan

Aramızda : Aslında herşey, sağ yanağımda önce sivilce zannettiğim kırmızı şişkinliğin bir Pazartesi sabahı renk değiştirerek siyaha dönmesi ile başladı ve bir Cuma akşamı Ayşen'in 'yaşlılık beni olabilir bu!' demesi ile hüzünlü bir sonla bitti. Şimdi elimden antiaging kitaplar düşmüyor aaa dostlar !...



1 yorum:

Peyman dedi ki...

Yaşlılık Beni :)
Aycoşum galiba birbirimizin çocukluğunu bildiğimiz için sen ve Yaşlılık Beni'ni birbirinize hiç yakıştıramadım. Ama heyhat, gel gör ki hayat bu! Önemli olan yaşlılık benlerine olabildiğince geç kavuşmak. Ağrıyan eklemler için de güzel tavsiyeler var mıdır acaba ? :)

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails