26 Şubat 2010 Cuma

Cesur Yeni Dünya & Ödev

17 Şubat 2010 Tarihinde Ayşe, Kitap Kulübü üyelerine mail atar:

"Kitabı okudunuz veya okuyorsunuz 3 aşağı 5 yukarı gözünüzde karakterleri canlandırmışsınızdır. Sizden ricam A4 kağıdına isminizin yanlarındaki karakterleri çizmeniz veya creative olunuz; alın bir magazin elinize örneğin Helmholts için Johnny Depp gözleri kesip yapıştırın, Havyar Bardem'in burnunu kesip yapıştırın no problem!. Lütfen yağlı boya çalışması yapıp işi abartmayınız..."


1. Ayşe (Prenses):))
2. Billur (Helmholtz Watson)
3. Gülda (Bernard Marx)
4. Belkis (Lenina Crowne)
5. Aysun (Linda)
6. Peyman (Mustapha Mond)
7. Aycan - (Cesur Yeni Dünya) Aycan'cım özellikle en kolayını sana verdim
8. Yonca (Thomas- Tomakin)
9. Ayşen (Henry Foster)
10. Bilgen (Vahşi John)
11.Özlem (Pope)
12. Gulden Abla (Fanny Crowne)


İyi akşamalar, Gıcık Ayşe


Bu mailden sonra bir kaç tane sarsıcı telefon aldım ancak yapacak bir şey yoktu bir kere ödev verilmişti..................

İlk önce buradan hepinize TEŞEKKÜR ederim çünkü hepiniz bu maili ciddiye almış ve emek vermişsiniz.


BİLLUR (HELMHOLTS WATSON)







GÜLDA (BERNARD MARX):






BELKİS (LENİNA CROWNE):

* Ne yazık ki Belkıs aramızda değildi bir haftadan beri Belkısımızın firması 4 Hollandalı tarafından audit ediliyor dile kolay... Ben senin için Lenina kostümümü giydim sen hiç merak etme!..




AYSUN (LINDA):




PEYMAN (MUSTAPHA MOND):









AYCAN (CESUR YENİ DÜNYA):

* Kitabımızdaki Cesur Yeni Dünya




* Aycan'ın Yeni Dünyası




YONCA (THOMAS--TOMAKİN):




AYŞEN (HENRY FOSTER) :




BİLGEN (VAHŞİ JOHN):





ÖZLEM (POPE):

Özlem'de dün akşam aramızda değildi yine Afrikalıları gelmişti. Yine!...




GÜLDEN (FANNY CROWNE) :




5 yorum:

billur dedi ki...

Şu anda masamı topluyorum, her cuma günü hafta içinde karışmış, yarım kalmış işleri listeler, evrakları toplar, mailleri tasnifler ve gerekenleri basarım.

Biraz önce bir veraset ilamı dosyası arasına dün aceleyle sakladığım, van damme, armand assante, steven segal, patrick dempsey, bir kaç yarı çıplak mankenin resimleri döküldü önüme!

Derhal ince ince yırtıp geri dönüşüm kutumuza atmalıyım bu alfa artı adamları derhal!
billur

Gulda dedi ki...

Mail geldiğinde kitabı nerede ise bitirmiştim. Sürekli “Prenses’de kimdi?” deyip durdum. Aslında yaparken hiç hoşuma gitmedi ama dün akşam bu projeden de çok keyif aldım. İçimizde ne tasarımcılar, ne ressamlar varmış.

Bu arada tasarımını bastırmak için gittiğim, mahallemizin ozalitçisi iyice kafayı yediğimi düşünmeye başladı. Ben de biliyorsunuz Kitap Kulübümüz var: kem, küm demekle yetindim.

Herkesin ellerine sağlık.

Peyman dedi ki...

ÖDEV mailini görünce tam da ofisten çıkmak üzereydim. Bir anda tüylerimin diken diken olduğunu, okul yıllarında Pazar akşam üstlerinde hissettiğim türden duyguların tüm benliğimi kasıp kavurduğunu duyumsadım.
Mustapha Mond'u Paint'te kes yapıştır yöntemiyle ortaya çıkartınca ofisteki arkadaşların alaylarına maruz kalsam da pes etmedim, "bu benim ödevim, o kadar biliyorsanız siz oluşturun Mustapha Mond'u" deyip terslendim. Ama dün gece çok çok eğlendim. Bu ödevlerinin hiç olmayan ya da nadasa çekilmiş yaratıcılığımızı ateşlediğini düşünüyorum :)

Ayşe dedi ki...

Bende bizim çiçekcide ' Cemaat, Özdeşlik ve İstikrar ' yazılarını yazdırırken, bi bana baktı bi yazılara.... Bende şey fantastik klasik bi kitap okuyoruz kitabın sunumuna yapacağım ...... bir an kendimi garip hissedip kitabın konusunu açıklamaya başladım.

Herkes kendi karakterini anlatırken ne güldük sonra karakterleri canlı sizin hayalinizden görmek ne keyifliydi.

aycan dedi ki...

Bu sunumda hakikaten benim başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmezdi ya neyse !... Ayşe kitaba ilk başladığımda telefon açıp açıp 'Ne biçim kitap bu ya' diye taciz ettiğim için özür çünkü ben kitabın son sayfasını (daha doğrusu ön sayfadaki önsözü) bitirdiğimde kitabı beğendiğime karar verdim. Sonrasında araştırmacı arkadaşım kattıkların anlattıkların bu duygumu pekiştirdi. Teşekkürler ... Sen ödev vermeye devam et ben ve Peyman ne kadar söylensekte bize aldırma ... sonuçları mükemmel oluyor onu da fotoğraflar anlatıyor zaten :-)
Ellerine sağlık Ayşe'cim !

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails