7 Kasım 2009 Cumartesi

15 Ekim 2009

Sevgili Kuşum Yonciiiş,





Esas doğum gününün olduğu gün siz Ayien ve Nur ile Bodrum'da fink atarken ben Rotterdam'dan Amsterdam'a gitmek üzere trenimi kaçırmak endişesiyle platform topuklu ayakkabılarımla istasyona doooru koşuyordum..... Acaba bir çılgınlık yapıp gelebilmek ihtimalini sorguluyordum.....Heyhaaat orada olamamamın hasetini Gülda kuşun heyecanlı organizasyonu bir nebze olsun bastırdı.... Gülşen'lerin evinde Macaris'tan dönüşünde tarihi aslanlı köprüsünü anlatmam sırasında tanıştık tanışalı tarihime tanıklık eden nadide kuşumsun... Tarihin bu kadar güzel oluşu yaşanmışlıkların paylaşılmasıyla daha da zenginleşıyor... 40 yaş kulağa çok güzel geliyor hele hep beraber olunca.. Hele her zorluğu eninde sonunda keyifle altedeceğimize olan inancımız oldukça yıllar bize vız gelir.... Nice Mutlu tarihi yıllara iyi ki doğdun kuşum........

5 yorum:

Gulda dedi ki...

Balkız,

Ben bu fıstığın 18. yaş gününde Taksim McDonalds’da da bulunmuştum, arada yine çok keyiflileri de oldu ama 40. yaşı kutlaması kadar eğlendiğim bir başkası olmamıştı. Aslında Ka’nın bir boğa gibi dans ettiği ve Yonca’nın geceyi masanın üzerinde tamamladığı yaş günü buna yaklaşmıştı ama bu çıtayı epey yükseltti.

Kızımızsa her yıl yaş günü istememekte dirensin, 80’ine kadar ona heyecanla yaş günü partisi yapılması konusunda ısrar edeceğim ve gittikçe absürtleşen yaş günü organizasyonlarım devam edecektir.

Bu arada Aycan tişörtler çok güzel olmuştu, ellerine sağlık.

Yonç, içimden senin için çok güzel şeyler diledim.

billur dedi ki...

Sevgili Güzeller;

Ben Yonc'un nazlanmasına hak veriyor ve destekliyorum; daha çok eğlence oluyor sonunda!

Pek hazırlanamamıştım ama ben de bir dahaki sene 41 kere maşallah ana temalı partide gösterilerimi sunacağım.

Ayrıca sonsuz enerjisi olan bir dans partneri buldum kendime: Peyman!

İyi ki doğmuşsun Yonç!
Sevgiler
Billur

Unknown dedi ki...

Hey bütün kirli çamaşırlarımı ortaya döktünüz sevgili arkadaşlarım ( 40 YAŞ - masa üstünde dansetmeler??? ) hemde kitap kulübümüzün blogunda :)
Sizleri çok seviyorum ve tüm mızıldanmalarıma ragmen lütfen bana doğum günü yapmaya devam edin..

Ayşe dedi ki...

Bu pazar ailemi temsilen bir cenazeye gittim. Cenaze namazından sonra ilk defa bir hocanın herkese lütfen herkes yakınlaşsın dedikten sonra çok güzel ve epeyce uzun bir konuşma yaptığına şahit oldum.

'' Ağaçlar dallarıyla insanlarda dostlarıyla gürler '' dedi.

Avazın çıktığı gibi/kadar GÜRLE........

Adsız dedi ki...

Yonca'cım,

Bu muhteşem geceyi kaçırdığıma çok üzgünüm :-((( İyi ki doğmuşsun kız yoksa kiminle cimcimelik yapacaktım ben. Seni Çok Seviyorum Güzel Arkadaşım benim.
Cimcimen aycan

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails