7 Ağustos 2009 Cuma

Agustos Yağmuru




Bu sabah 6:50'de gözlerimi yağmur sesine açtığımda,
Kulaklarımın bana şaka yaptığını düşündüm,
Çünkü, İstanbul'da Ağustos yağmuru,
Kulağa şaka gibi geliyor.........

Arabama yürürken yağmurdan ıslanan toprağın kokusu,
Burnuma yeni yapılmış filtre kahve gibi geldi,

İşe geldiğimde yağmur halen nazlı nazlı yerleri süpürüyordu,

Merak ettim acaba Londra'da da hava yağmurlu muydu?

Başka bir gün olsa umurumda olmazdı,
Ama dayanamadım internetten baktım....
Kapalı, 15C, kuzey yönünde 6km hızında rüzgar ve %94 nem....
Tabiî ki yağmur vardı, acaba yağmursuz bir gün var mıydı orada?

Bugün önemli çünkü vize başvurumu yapıyorum,
Bugün önemli çünkü Hamlet (Wyndhams Theatre) etabımı başlatıyorum.




Olur olmaz önemli değil!..
Ama ben Bir günlüğüne de olsa Hamlet'i izlemek için,
Şansımı deneyeceğim......

Belki İstanbul'daki bu Ağustos Yağmuru yalnızca havayı serinletir.
Belki de İstanbul'daki bu Ağustos Yağmuru bana şans getirir...........

Bu Yağmurlu İstanbul gününde sizlere Hamlet'in Ophelia'ya yazdığı bir notu bırakmak istiyorum:

' Doubt thou the stars are fire
Doubt that the sun doth move
Doubt truth to be a liar
But never doubt I love. '

(Ayşe)

1 yorum:

Ayşe'nin Kitap Kulübü dedi ki...

Sevgili Mermer Tenli Ayşe;

Umarım gidersin...ve blogda da çok hoş kaleminle izlenmilerini bizimle paylaşırsın...

Sana Supertramp'in It's Raining Şarkısını yazıyorum:

Oh, it's raining again
Oh no, my love's at an end.
Oh no, it's raining again
and you know it's hard to pretend.
Oh no, it's raining again
Too bad I'm losing a friend.
Oh no, it's raining again
Oh, will my heart never mend.

You're old enough some people say
To read the signs and walk away.
It's only time that heals the pain
And makes the sun come out again.
It's raining again
Oh no, my love's at an end.
Oh no, it's raining again
Too bad I'm losing a friend.

La, la, la, ...

C'mon you little fighter
No need to get uptighter
C'mon you little fighter
And get back up again.

It's raining again
Oh no, my love's at an end.
Oh no, it's raining again
Too bad I'm losing a friend.
Oh!Oh!

La, la, la, ...

C'mon you little fighter
No need to get uptighter
C'mon you little fighter
And get back up again
Oh, get back up again
Oh, fill your heart again ...

(It's raining, it's pouring)
(The old man is snoring)
(He went to bed and bumped his head)
(And he couldn't get up in the
morning)
Sevgiler
Billur

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails