24 Eylül 2009 Perşembe

İlk Defa.....

1982 yılında 11 yaşımda,
İlk defa uçağa bindim,
İlk defa hamburger yedim,
İlk defa mohawk gördüm,
İlk defa Toys’’R’’Us ağzım açık gezdim,
İlk defa okula formasız gittim,

1983 yılında 12 yaşımda,
Francis Ford Coppola’nın,
‘’Outsiders‘’ filmi fırtına gibi esti!...
Bu filmden benim gençlik dönemime,
Damgasını vuran 7 erkek çıktı,




Bunlardan biri de Patrick Swayze idi!..

Bayram öncesi İstanbul’da,
Siyah kaplı küçük defterime not aldım,
Kısa da olsa onun hakkında bir şey yazmak istedim,
Çünkü o da çok erken terk etti bizi!..

Bayramdan bir gün önce,
Elimde pembe spor çantamla,
Bodrum uçağına atladım,

Ailem ile 4 gün geçirdim…….
Uyudum !..
Elif Şafak’ın Aşkını Okumaya çalıştım,
Uyudum !..
Tüm Site Bayramlaştık,
Uyudum !..
Elif Şafak’ın Aşkını Okumaya Devam Ettim,
Uyudum !..
Buz Gibi Bağla Koyunda Yüzdüm,
Uyudum !...
Elif Şafak’ın Aşkını Bırakmadım ve Okumaya Devam Ettim ,
Uyudum !..
Dışarda Bolca Yemek Yedim,
Uyudum !..
Evde Bolca Yemek Yedim,
Uyudum !..

Not:
İstanbul’a gelmeden bir gün önce,
Ailemin hariciyeden arkadaşları ile akşam yemeğine çıktık.

Akşam eve geldiğimizde,
Siyah kaplı küçük defterimi açtım,
Bayram öncesi yazdıklarıma baktım ……

2009 yılında 38 yaşımda,
İlk defa 62-79 yaş grubu (takribi 20 kişi) ile içkili balık yemeğe gittim,
İlk defa fıkra atışmasına şahit oldum,
İlk defa Atatürk ile tanışma anısını anlatan birisiyle sohbet ettim,
İlk defa Mao döneminde Moğolistan’a giden bir hanımın hikayesini dinledim,
İlk defa lokantanın ortasında 50 yıllık dostların doğaçlama dans yapmasına şahit oldum,
İlk defa kolumdan çeke çeke bana babamla doğaçlama dans yaptırdılar,

Birinin hanımı,
Diğerinin kocası,
Öbürünün çocuğu…….
Hepsinin farklı bir hüznü vardı,
Ama o gün 50 yıllık dostlar,
Tüm acıları bir kenara bırakıp,
O anın keyfini çıkardılar...

Ama işte bu değil mi yaşamak?

Dip Not:
Bu arada Elif Şafak’ın Aşkını Halennnnn okuyorum !..
Söz veriyorum öğretmenim !..
CUMARTESİ toplantımıza kadar B.İ.T.İ.R.E.C.E.Ğ.İ.M !...

Ayşe

1 yorum:

Aycan dedi ki...

UMARIM BIZDE BOYLE OLURUZ SEVGILI ARAKADASIM UMARIM ....

AYCAN

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails