1 Nisan 2009 Çarşamba

Sunu Soylemek Istiyorum,

Benimde bu kulubun ilk kuruldugunda herkes gibi suphelerim vardi. 6 aydan beri bu toplantilari yapiyoruz ve sanki ilk gunku gibi keyif aliyoruz (nazar degmesin tutututututu.....) . 6 ay cok uzun bi sure!... 6 ay icerisinde premature bebek doguranlar oldu, evlenenler oldu, ilk opusmesini yasiyanlar oldu, sirtlarina kanat takanlar oldu, bosananlar oldu, 12inci christian louboutin ayakkabasini alanlar oldu, erkek arkadas bulan oldu (who?) , erkek arkadasi ile ayrilanlar oldu ( oh olsun!.. Benim yoksa seninde olmasin :0)) yani olduda oldu cok sey oldu insanlarin hayatlarinda. Bizim hayatimizda da bu 6 ayin 6 gunu keyifli bir paylasim oldu. Bu is & hayat yogunlugu icerisinde zaman ayirip emek harciyan sunuculara ve sunumlara gelip keyif katan tum arkadaslarin sag ellerine lolipop
sol ellerine kitap
dudaklarina gulumseme
ve tabiki ayaklarinda christian louboutin
temenni ediyor ama aslinda cok Thank you Thank you diyorum!....

(Ayse)

1 yorum:

Nuray Unlu dedi ki...

Kızlar sizin sayenizde acayip bir kitap masrafı yaptım ve bütün okuduğunuz kitapları satın aldım :))) Kimse kocama söylemesin sakın!!!
Sevgiler Nuray Ünlü

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails