9 Nisan 2009 Perşembe

İçimden Birşey Yazmak Geliyor........


Opening title music - Carl Davis



14 Mayis 2007

İçimden birşey yazmak geliyor.......................
Parmaklarım klavyenin üstünde.......................
Haraket etmiyor.....................................
Ama içimden birsey yazmak geliyor...................
Fonda '' Pride & Prejudice '' müziği................
Arkamda mahallenin çocukları bağrışıyor.............
Önümde bizim çocuklar müşterilerle boğuşuyor........
Ben ise ortalarında.................................
Birşeyler yazmak istiyorum..........................
Parmaklarım klavyenin üstünde.......................
Halen haraketsiz bekliyor...........................
Bilmem neyi bekliyor!...............................



13 Haziran 2007

Bazı kelimeler vardır duymak çok keyiflidir,

Sürekli kullanılmazlar ama,

Duyduğunuzda içinizden bi kaç defa tekrarlarsınız,

'' I was so nonsensical '' dedi Elizabeth,

Kulağa çok hoş geliyor, nonsensical....

nonsensical, nonsensical......

Şimdi siz içinizden Allah bilir,

Kulağa hoş gelen başka bi kelime geçiriyorsunuzdur...

Deli, deli, deli.......

Herkesi yanaklarından öptüm, hafif tombul olanları cimdirdim, çok calışanlara kızdım, zamanım yok diyenlere şöyle bi bakış attım ve farewell my ladies , I shant forget you all... I dare say.... farewell with all my love.... (Ayşe)

Hiç yorum yok:

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails