2 Ocak 2012 Pazartesi

Not !....



I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.

Bir Akşam,
Bir Film,

Duyunca!..
Tüylerim Diken Diken Oldu,
Hemen Not Aldım!...

Merak Ettim:
Bu Şiiri Kim Yazmış,
Tamamı Nasıl?

Aşık Mı?
Savaşcı Mı?
Kadın Mı?
Yoksa Erkek!

Bir Kadın İçin Vuruşları Sert,
Bir Erkek İçin İse …………

Ahhh Seviyorum Şu Google’ı
Herşey 1 Tıkla Çözülüyor,
Yüzlerce Bilgi Dökülüyor,
Gözlerinin Önüne,

Sanki Pazardasın,
Seç, Beğen, Oku!....

Şiiri Baştan Sona,
Okuyorum……..
1 Daha, 1 Daha….

Out of the night that covers me,
Black as the pit from pole to pole,
I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul.


In the fell clutch of circumstance
I have not winced nor cried aloud.
Under the bludgeonings of chance
My head is bloody, but unbowed.


Beyond this place of wrath and tears
Looms but the Horror of the shade,
And yet the menace of the years
Finds and shall find me unafraid.


It matters not how strait the gate,
How charged with punishments the scroll,
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.


Yazacak Çok Şey Var,
Ama İstesen de,
Şimdi Yapamam!

Zorlama, Sıkma Beni!
Sunum Günü,

Nasıl Olsa İstemesen de,
Dinleteceğim Sana!...


Not: Bu yıl her sunumda, sunucunun dışında bir üye 15 dakikayı aşmamak kaydı ile bir şiir anlatacak. İster bir mısrası üzerinde konuşur, isterse şairi tanıtır, isterse seçtiği şiirin neden kendisini etkilediğini konuşur, isterse teknik özelliklerini öğretir... Kısaca sınır yok. Tek bir sınır var o da 15 dakikayı geçemeyecek olması. Asıl zor olan bu!


Nimir Ra





Hiç yorum yok:

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails