25 Kasım 2011 Cuma

Sen Tasalanma!..




Geçenlerde 10.352,91km Yol Gittim,
Her Yolda 1 Keşif Olur Derler,

Kim Der Bilmem,
Belki de Uydurdum!

Bu Yoldaki Keşfim,
Guatemala Tasa Bebekleriydi,

Minicik 1,5cm Boyunda,
Kim Alır Kim Oynar Bunla,

Demeden Önce,
Bir Dinle!...

Efsaneye Göre,
Tasa ve Korkulardan,
Uyuyamıyan Sen!...
Akşamları Kulağına,
Tüm Bunları,
Fısıldayacakmışsın!

Sen Mışıl Mışıl Uyurken,
Senin Yerine,
Tasalanacakmış,

Geçenlerde 10.352,91km Yol Geldim,
Sana Verdim Bu Bebeklerden,

Sen birini Ablana Vermişsin,
Diğerini Kendine,

İşe Yaradı Mı?
Bilemem……
Ama Şunu Unutma…

Yeter Ki...
Sen Taslan MA!..


Nimir Ra


3 yorum:

ne yazdı ne yazamadı dedi ki...

Bana bir arkadaşım hediye etmişti. Ona da bir arkadaşı hediye etmiş. Senin daha çok ihtiyacın var demişti. İşe yarıyor kesinlikle.

HYPATİA dedi ki...

Çok güzel...çok beğendim ellerinize sağlık :)

İrem dedi ki...

Gerçekten çok güzel :)

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails