13 Ağustos 2011 Cumartesi

Saçımı Açtım!..




Canım sıkılmak bilmiyor!
Aynı şeyleri farklı versyonlarda,
Okumak, Okumak, Okumak.....
1 Daha, 1 Daha, 1 Daha.....

Kısa 1 Ara,

Biraz önce telefon geldi,
1 dakika konuştuk,
Sonra......

Saçlarımı açtım,
Epeyden beri yapmadığım,
1 şeyi yapacağım,

O dakka istediğimi...
Evet!
Hemde düşünmeden,

Biletimi bile aldım,
1 günlüğüne Antalya'ya,
Gideceğim,
Niye mi?
Çünkü canım istiyor!..

Hımmm evet ilk dörtlüğe,
Gelelim,

Bu aralar okuduğum,
Manga!..
'' Dance İn The Vampire Bund ''

Hiçbir zaman yaşınız gibi,
Davranmadıysanız!...
Hissetmediyseniz!...

O zaman,
Neden olmasın!..

Nimir Ra


2 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi yolculuklar o halde, animeyi çok severek izliyorum ama manga bir türlü okuyamıyorum.

Aysun dedi ki...

tam destekkkkkkkkkkk,hep destek.

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails