21 Nisan 2011 Perşembe

So In Love

Geçenlerde I am Always True To You In My Fashion başlıklı yazımda farkettim ki Kiss Me Kate müzikalinin tamamını sevsem de ilk dinledikten sonra 15-20 defa arka arkaya dinlediğim, beni kalbimden yakalayan şarkılardan birini unutmuştum.

Müzikaldeki yorum çok güzel olsa da ve hayran olduğum Ella Fitzgerald,Peggy Lee, Julie London'dan da değişik yorumlarını dinledim. De Lovely filmindeki Lara Fabian Mario Frangoulis yorumu da etkileyici ve düzenlemesi de insanın ruhunu biraz daha ayağa kaldıran cinsten. Ama en beğendiğim solo yorum tesadüfen denk geldiğim ve bir kağıda yüz defa "ben cahilim" diye yazmama neden olan K.D.Lang'a ait.



Pek çok kez Grammy'e aday olmuş ve 4 defa bu adaylığı ödüle dönüştüren, ilk çıkışını Roy Orbison ile birlikte düet yaptıkları Crying adlı şarkı ile yapan Kanada'lı K.D.Lang için Madonna " Elvis is alive and she's beautiful." demiş.Bu konuya sonra döneceğim ama şimdi So In Love...

Strange dear, but true dear,
When I'm close to you, dear,
The stars fill the sky,
So in love with you am I.
Even without you,
My arms fold about you,
You kno, darling why,
So in love with you am I.
In love with the night mysterious,
The night when you first were there.
In love with my joy delirious,
The thought that you might care.
So taunt me, and hurt me,
Decieve me, desert me,
I'm yours till I die,
So in love with you am I.



Sevgiler
Billur

Hiç yorum yok:

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails