14 Nisan 2011 Perşembe

Anita Blake Nasıl Anlatılır ! (2)




Bir süre önce Anita Blake Nasıl Anlatılır (1) yazmıştım. Tabi bunun (2) gelmesi gerekiyor.

Peki ne yazılır? Kitapdaki karakterleri mi analiz etsem? Yoksa tek tek kitapların (19 tane) kısa özetlerini mi yazsam?

Yapsam yapsam ne yapsam?

Düşün, düşün, düşün, düşün…………………………………………
Yaz, sil, yaz, sil, yaz, sil ……………………………………………
Kahve yudumla, kediyi sev, kalk bir tur at, telefonu kurcala……

Hımmmmmmm………………………………………………………

Ben 1.73 boyundayım
Anita ise 1.60

Ben ithalat ile uğraşıyorum
Anita ise Necromancer (ölüleri diriltiyor)

Ben kahvemi sütle içerim
Anita kahvesini siyah

Benim saçlarım düz
Anita’nın kıvırcık

Ben kedi hayranıyım adı Hürrem Sultan
Anita ise penguen adı Sigmund

Ben İstanbul da yaşıyorum
Anita ise St. Louis

Benim gözleri ela
Anita’nın siyah

Ben silah ve bıçak taşımam
Anita her zaman silah ve bıçak taşır

Ben hiç dövüşmedim
Anita, sayısını unuttum!..

Ben 40 yaşındayım
Anita 24

Öfff ya öfff yaaaa 1 şey bile yok mu aynı olan?

Düşün, düşün, düşün, düşün ………………………………………………
Sinir ol, sinir ol, sinir ol……………………………………………………

Yupiiiii ayni 1 şeyi yakaladım:
İkimizde uçmayı sevmiyoruz!...





Nimir-Ra

4 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba yazar, yazılarını keyifle okudum. anime ve manga meraklısı olarak yazıların devamını diliyorum. manga deyince kendi kitaplığıma da eklediğim Hadashi no Gen/Yalınayak Gen serisi aklıma gelir ki dört ciltlik seriyi iki günde bitirmiştim. Animesi de vardır, mangası gibi o da çok dokunaklıdır, tavsiye ederim.

film karesine benzeyen o kutucukları okumak pek zevkli, değil mi?

sevgilerimle...

Ayşe dedi ki...

ilk önce bana Ayşe dersen memnun olurum. Ben daha yeni yeni keşfetmeye başladım Manga ve Anime. Şimdi benim sırada Hack/Slash Omnibus 1,2 ve 3 var. Resmen ansiklobedi gibiler ama çok keyifli gözüküyor.

Gen serisinede bakacağım tşk bilgi için.

Evet o kutucuklar çok keyifli ve bu kadar geç mi keşfedilir diye de kendime kızıyorum :)

Sevgiler....

billur dedi ki...

Ayşe'cim

M. Thompson'dan önceye bir manga koymaya karar verdim sayende....

Ayşe dedi ki...

Billur ben şimdi Hack/Slash okuyorum bu Manga değil pek bi kanlı bir bir seri. Kızın soyadı Hack ve Slasher ları öldürüyor. Çizimler güzel ama konular epey basit geldi.

En son getirtdiğim Mangalar hep tersden okunuyor ve soldan sağa ve sayfaları ters çevirmek insana garip geliyor. Biraz alışmak gerekiyor... Ama yinede keyifli ve farklı

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails