28 Mayıs 2010 Cuma

Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı'ndan Gelen Mektup

Bildiğiniz üzere TEGV bu sene 15. yılını kutluyor. Bu süre içerisinde değerli desteğiniz sayesinde, ülkemizin 35 ilindeki 87 noktasında, 440 binden fazla bağışçı ve on binlerce gönüllü ile 1,5 milyona yakın çocuğumuza çok zor şartlar altında eğitim desteği verdik. Doğu ve Güney Doğu’da özellikle kız çocuklarımıza eğitim fırsatı verip, önlerinde yepyeni ufuklar açmaya çalıştık.

Ancak yapacak daha çok işimiz var. Ülkemizde 11 milyon ilköğretim öğrencisi var. Daha çok çocuğa ulaşmak, onların eğitimine katkıda bulunmak zorundayız. Bunun için, yine sizlerin desteğine ihtiyacımız var.

15. Yıl için 28 Mayıs 2010 Cuma gecesi, sponsorumuz Kanal D’de, Beyaz Show programı kapsamında özel bir kampanya düzenledik.

Daha fazla çocuğumuza eğitim desteği verebilmek ve 15. yılımıza yakışacak bir bağış toplayabilmek için sizden hem bu yayını tüm çevrenize duyurmanızı; hem de kişisel veya şirket olarak katkılarınızla desteklemenizi rica ediyorum.

Bu sene yardımınıza herzamankinden daha fazla ihtiyacımız var.

Binlerce çocuğumuz adına binlerce teşekkür ediyorum. Sağ olun ve hep var olun.

Hiç yorum yok:

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails