18 Ocak 2012 Çarşamba

Farkları Görmek!

Bu ayki sunum kitabimiza takoz adını taktım. Okurken çok ama çok zorlanıyorum. Kalın olmasını geçtim (sürekli çantanızda taşıdığınızda omzunuz" "bana"da acı artık" dedirten cinsten bir kitap): karışık ve çok ağır, normalde alıp okumayacağım bir kitap.

İşte bundan dolayı kitap kulubünü çok seviyorum çünkü farklı kitapları deneme şansımız oluyor. Bazılarını seviyorum bazılarını ise sevmiyorum ama en azından okuduktan sonra sevmedim çünkü ..... diyebiliyorum.

Genelde sunum kitaplarını okurken kendi sevdiğim tarz kitapları da beraberinde okurum ancak bu kitap da bunu yapmış olsaydım (Yalan!) bu ay sevgili takozu bitiremezdim. Biraz tarz değiştirip kitap yerine takozla Manga/Manhwa okudum.

Takozla; insanların, rejimlerin, erkeklerin, kadınların, kısacası hayatın kaosunu yaşıyordum. Umutsuz ve mutsuz insanlar ve hayatlar.... Kitabı bir kenara koyunca ben de karamsar biri olup çıkıyordum. Beni tanıyan dünyaya ne kadar pembe gözlüklerle baktığımı bilir! Takoz sonrası hemen kendime Manga ve Manhwa terapisi yapıp gözlük rengimi değiştirmeye başladım. Kara gözlükler bana göre değil arkadaş!...

Manga(Japon) ve Manhwa (Kore) okumaya başlayınca çizimlerdeki farklılıkları görüyorsunuz ve anında bu Japon bu Kore diyebiliyorsunuz. Benzerlik ve farklılıkları sonra yazacağım bakalım sizce de bence Mİ?



















Nimir Ra


4 yorum:

Unknown dedi ki...

mangayıda animeyide çok seviyorum, takip edenler için aradaki fark bariz belli, kore yapımlarını severim ama manga ve animede kesinlikle japon.

Nimir Ra dedi ki...

Manhwa için Manga'nın Copy Paste'i diyorlar. Açıkcası bunu diyebilecek kadar bilgili değilim. Manga ve Manhwa'yı daha geçen yıl keşfettim ve kendime kızıyorum neden daha önce elime almadığıma.

Anime daha başlamadım muhakkak şunu izlemelelisin dediğin varsa yazarsan sevinirim.

Eren dedi ki...

Ben mangadan ziyade animeciyim:) dram ve romantik tarzını seviyorum, tavsiyeniz olursa sevinirim:) benim sayfamda da birkaç anime incelemesi bulabilirsiniz, sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Muhakkak sayfana bakiyorum!..

Dram ve romantik Manga da '' Black Bırd '' tavsıye ederım. '' Bride of the Watergod '' da çizimler çok güzel ingilizcesi biraz basit kaçmış ama bence yinede okumaya değer.

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails