24 Mayıs 2011 Salı

Anasını Satayım Şu İnsanların!..

Çok Mu!.. Ağır geldi?
Bozuldun mu?

Olmayan gururun mu kırıldı?
Vah vah vah vah....

İstersen.....
Gel bir yara Bandı takayım,
Sonra da Ninni söyleyeyim,

Geçen hafta getirdiler,
Kutunun içinde.....

Ayşe abla,
Çöpe atmışlar,
Dediler....

Kıyamadım aldım,
Tam 7 tane.....

7 günlük bilemedin,
Sekiz........

Evet Sen!..
Anasını sattığımın çocuğu,
Annesinden ayırdın,

Sonra elime verdin,
Tam 7 tane 7 günlük!...

Neymiş…
Esnaf rahatsız,
O.L.U.Y.O.R.M.U.Ş !....

3 ünü kaybettik!...

Ben anne değilim ki!..
Bu eller bebek tutmadı ki,

Ben emzirmek nedir bilmem ki,
Ben anne sıcaklığı veremem ki,

Avucumun içinde ölürken,
Tek yapabildiğim,

Başını Sevmek,
Ağzına Su damlatmak,
Oldu!....

Evet S.E.N !...
Anasını Sattığımın Çocuğu,

Yolda beni göreceksin,
ErkekSen.....
Kafanı yana Çevirme!..

Çünkü ben Senin,
Gözünün içine Bakacağım,

Avazım çıktığı,
Kadar

'' Anasını Sattığımın Çocuğu ''
Diye bağıracağım!...

Evet benim Adım Ayşe,
Ve bu ismi Unutma!...






Nimir Ra

4 yorum:

aprile dedi ki...

Ah Ayşe, sen tüm varlığın ve sevginle kucak açtın onlara. Yüreğinle sen bir annesin, elinden geleni yaptın. Vicdan, sevgi ve tüm insani duygularını yok etmiş ve yaşayan bu insanlara pek güzel söylemişsin.

Gulda dedi ki...

İki Gözüm Ayşe,

Sen kedileri bulduğunu anlattığından beri, dehşet içinde, bunu nasıl yapabilirler diye düşünüyorum. Korkunç.

En azından şimdi en doğru ellerdeler kediler. Kalanların şansı dönmüş olmalı.

Sevgiler,

Gülda

Ayşe dedi ki...

Sevgili Betül & Gülda,

Bu hafta zor geçti!.. Şuanda 7 taneden 2 kaldı. Hürrem bana küstü!..

Bu onlarında mücadelesi inşallah hayatta kalırlar. Şirketdeki herkes seferber oldu.

Bazen halimize gülüyorum. Sırayla emziriyoruz. Koca adamların elinde biberon aralıklarla süt veriyoruz.

Bide şişliler emzirirken sürekli üstümüze şiş yapıyorlar. Resmen her sabah iş bölümü oldu. Ben geliyorum kalanları ılık suyla siliyorum temizliyorum çocuklardan biri kuruluyor biri emziriyor biri sıcak sulu termosları dolduruyor sonra üstten sarkıttığımız ambulu açıyoruz (ısınmaları için) üstlerini kapayıp işe başlıyoruz.

Bu işten çıkana kadar böyle devam ediyor. Bunları yaşatabilirsek yüksek ihtimal dışarıya koyamam artıkın Hürrem'in nedimeleri olurlar.

aycann dedi ki...

İnsanların cennetine değil kedilerin cennetine gideceksin sen. Kediler cennetinde senin onlara baktığın, koruduğun, onları yaşattığın, sevdiğin, şımarttığın, yedirdiğin, içirdiğin gibi aynen karşılık bulacaksın ve çok mıncıklanacaksın !...LOL Heeee bi de bugüne kadar başını kapattığın onca kediye karşılık (hem de cinsiyetine bakmadan) yüksek muhtemelen onlar da seni tesettüre sokacaklar :-) LOL
Not : Biyolojik anne olmakta yetmiyor biliyorsun ANNE olabilmek için. Seninkisi de o hesap işte.

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails