13 Temmuz 2011 Çarşamba

Zamanım Yok!..




Çok çalışıyorum Zamanım Yok!..
Tatildeyim Zamanım Yok!..

Yemek yapıyorum Zamanım Yok!..
Yemek yiyorum Zamanım Yok!..

Çocuk bakıyorum Zamanım Yok!..
Çocuk yapıyorum Zamanım Yok!..

Dizi izliyorum Zamanım Yok!..
Çekimlerdeyim Zamanım Yok!..

Konsere gidiyorum Zamanım Yok!..
Gitarımı akord ediyorum Zamanım Yok!..

Bahane....
Bahane....
Bahane....

Bitti mi?


O zaman hemen konuya geçiyorum. Burada uzun uzun yazıp kimseyi sıkmak istemiyorum, merak etmeyin.

Biz gönüllü olarak Altı Nokta Körler Derneğine sesli okuma yapıyoruz. Hemen korkmayın sesinizin özel veya tüzel olmasına gerek YOK :)!.. Önemli olan tane tane okumak. Boş zamanlarımızda bilgisayaramıza yüklediğimiz çok basit bir kayıt programı ile bunu gerçekleştiriyoruz. Eğer siz de katkıda bulunmak istiyorsanız e-mailimizden bize ulaşın : ayseninkitapkulubu@gmail.com !..


Alışveriş yapıyorum Zamanım Yok!..
Saçımı boyatıyorum Zamanım Yok!..

Kitap okuyorum Zamanım Yok!..
Kitap yazıyorum Zamanım Yok!..

Bahane...
Bahane...
Bahane...


Nimir Ra






Aşağıda bulunan İdefix linkinden İdefix'e üye olursanız, bir yıl boyunca yapacağınız alışverişlerden toplanan gelir Altı Nokta Körler Derneği'ne bağışlanacaktır.


idefix Satış Ortağı

Hiç yorum yok:

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails