31 Mart 2009 Salı

4 SEY

1. Dun kitabi(Limon Agaci) bitirebildim epeyden beri politik bi kitap okumamistim, bu kitabi secen arkadasa Tsk ederim. Konu hakkinda yuzelsel bi bilgim vardi ama simdi en azindan onlar (Filistinliler) satti simdi aglamayi biraksinlari cok bagirarak demiyecegim (ama az bagirarak diyebilirim). Kitabi okurken bi donemden sonra bende reel olarak olaylari hatirlamaya basladim ornegin Gorbacov bulusmasi. O zamanlar ben ortaokulda ve Amerikada idim (yine kendimi Rose gibi hissettim '' Picture this!.. '' ). Ama biz Madonna ve Michael Jackson hayraniydik. Basimiza Madonna gibi beyaz dantel fiyonk, onbinyuz tane siyah plastik bilezik, saclarimiz omuzlarda kut ve permali idi, florasanli parmaklari kesik eldivenler, kot ustune renkli tozluklar giyerdik. Sex Pistols gibi extreme guruplar bizi hem sasirtmis hemde heyecanlandirmisti. New Wave moda olmaya baslamisti ; Cure , Book of Love, Adam Ant gibi yuzlercesi cikmisti ......


I Touch Roses [Full Bloom Vers - Book of Love


Clinton-Camp David, Universite yillari ve yine Amerikadayim. Amerika'da epey bi olay olmustu ama bizim kafalar yine bulutlarin ustunde idi. Bu seferde Techno cok modaydi. Universiteye full-time gider, part-time garsonluk yapar, hafta sonlarida Cities & Fifth Colon gibi gece kuluplerinde deliler gibi dans ederdik. O zaman ilk kez Gipsy King'in canli konserine cok hoslandigim bi cocuk ile grup olarak gitmis ve cok eglenmistik. Sonuc : Ne kadar farkli hayatlar!.. aslinda cok sey yazabilirim ama pazartesi sabahi icin baymak istemiyorum :))

2. Cumartesi is cikisi Migros alisverisi yapmisim sonra pasa pasa masajima gitmisim sonrasinda da Yonjlara ugradim. Kakara kikiri yaptik kalkacagim ,kizlar kal dediler bende arabamda Migros torbalarim var ; sut, yumarta icindekileri saymaya basladim :))) Neyse arabaya gittim kelebek camimi kirmislar ve arabadaki Cd ve gozlukleri calmamislar ama tum Migros torbalarimi calmislar !.. Sonra cok gulduk artikin kendime Migros Ayse diyecegim. Icimede oturmadi degil!..

3. Dun aksam '' Dangerous Beauty ''



diye bi film izledim ve gercek hayat hikayesi idi. Ok Ok yine benim tarzim bi sinema ama tarihsel ogelerde vardi: Osmanlilarin Viyanaya dayanipta kapilari acamadigi zaman. Veronica Franco'nun hayati. Italyan kiz lisesinde okuyan arkadaslarimiz bilirler belki? Ama Veronice, hayat kadini idi. Himmmmmmm sizin okulda rahibeler vardi degil mi? Maybe NOT!.. :)) Cok guzeldi ve film bittikten sonra hayat kadini olmak istedim bi an......

4. Bu blog icin bisey yazmak istiyorum. Hazirlanan blog dusunuldugu gibi olmadi mi? Farkli seylermi dusunuluyordu? Ben ve Peymo epey biseyler yaptik ama geri donus nerdeyse cok az. Sanki yanlizca ben ve Peymo ilgileniyor. Kimse giripte ekleme yapmiyor. Yazmak istiyorsunuz ama kullanamiyormusunuz? O zaman bi aksam veya hafta sonu toplanalim ve ogretelim. Nasil yazilir, nasil resim konulur nasil muzik ekleniyor , nasil ikonlar ekleniyor etc........ Bakin yoksa resimlerinizin yanina ciplak adam resmi koyup sitede yayinlayacagim. ;))))))))))))) Buda benim ISTANBUL ANLASMAM. Ama BEYAZ SAYFA acmak istiyorsaniz gelin oturalim yoksa 6 GUN beni sizle savasmaya zorlamayin!......... Kazandiktan sonra OSLO'da George Clooneyi araci olarak yanima alip karsinizda toplarini beraber yiyecegiz ;))) Cok ayip aklinizdan gecenleri hepsini duyuyorum...

(Ayse)

Hiç yorum yok:

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails