17 Ağustos 2011 Çarşamba

Dün Akşam!..




İşten eve gelmişim,
Yorgun!..

Ayakkabılarımı atmışım,
Saçımı açmışım,
İş elbiselerimi fırlatmışım,

Kurtlar ;) gibi,
Açım!..
Açım,
Nerde benim Taçım!.

Taçım Hünkar'ın yemeklerini,
Yutmuşum!..

Kahvem sıcak,
Sigaram ateş almış,

Ayaklarımı uzatmışım,
Televizyonun karşısında,

Zap, zap, zap, zap,
Geri, ileri, geri, ileri,

Dur, izle, geç, dinle,
Aç kapa artema,

Sonra mı?
Denk geldi,
Ne geldi?
Onlar,

Kim onlar?
Sen tanımızsın,
Onları!..
Sanki sen,
Tanırsın!..

Bidaha soruyorum,
Kim geldi?

Öfff tamam,
Onlar işte!.

Dustin & Emma geldi!..

Elektrik kesintisi!..

Digitürk de filmler bir ay oynuyor. Yakalayın ve izleyin!.. '' Last Chance Harvey '' Konusunu anlatmıyacağım. Bilmeden açın ve benim gibi süpriz olun ve kendi kendinize bu vizyondayken neden izlemedim diyin.

Elektrikler geldi,
Vay T.E.K çalışıyor!..

Film bitti kalktım,
Ama bana Jan'i hatırlattı,

Jan kim?
Film ile alakası yok!
Jan Kim?
Belki biraz var!..
Jan Kim?
Bilmem,
Jan Kim?
Boşver,
Jan Kim?

Yatmam lazım,
6:45am de kalkıyorum,

Jan Kim?



Nimir Ra


3 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Filmi not aldım,sinemadayken izlemedim:(

Unknown dedi ki...

film gercekten izlenmeye deger mi, eve alıpta izleyemediklerim arasında

Ayşe dedi ki...

Gizem bekletme izle!..

İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails